Pozycjonowanie stron

(SEO – Search Engine Positioning) to szereg działań mających na celu umieścić stronę internetową pośród pierwszych wyników wyświetlanych przez wyszukiwarki dla określonych fraz.

Pozycjonowanie stron internetowych to jedna z tych form reklamy, która dociera do klienta dokładnie wtedy kiedy jest on już zdecydowany na zakup produktu czy usługi i zaczyna szukać dostawcy czy kontrahenta, który jest mu w stanie dostarczyć towar czy usługę. Dlatego pozycjonowanie to jedna z najskuteczniejszych form promocji firmy.

Czy warto pozycjonować stronę?

Z pewnością są branże, w których pozycjonowanie stanowi główne źródło obrotu firmy i pozycjonowanie tutaj jest praktycznie jedyną formą reklamy i promocji (np. sklepy internetowe), a będą też i takie, dla których pozycjonowanie będzie zaledwie jakimś procentem udziału w dochodzie firmy. Znając specyfikę branży można w jakimś stopniu określić czy pozycjonowanie może przynieść korzyści w formie zysków, trzeba jednak zaryzykować i przekonać się samemu. Wykupując różne formy reklamy również nie wiemy czy przyniosą one nam korzyści. Z pozycjonowanie jednak jest o tyle lepiej, klient płaci dopiero po uzyskaniu top10 (w przypadku umowy z płatnością za efekt), a do tego w przypadku braku efektów przez 3 miesiące można odstąpić od umowy nie ponosząc żadnych kosztów – ryzyko zatem jest dużo mniejsze niż w przypadku innych form reklamy.

Zapraszamy zatem do dokonania bezpłatnej wyceny pozycjonowania.